האתר בהרצה

שלבים לבניית אסטרטגית שינוי

אתם בטח יודעים שלא מספיק להביא רעיונות חדשים לארגון. לרוב, תהליך השינוי מלא באתגרים. מסגרת חשיבה פשוטה שפיתחה googel מתוך הנסיון שצברה בתהליכי שינוי אסטרטגי, ממליצה לבסס ולבנות את האסטרטגיה שאתם מקדמים על פי ארבע שאלות בארבעה שלבים:
למה? מה? מי? איך?
כל אחת מן השאלות הללו מורכבת מסט כלים הנדרש בעבודה מובנית בתהליך אסטרטגי.

העבודה על פי הגישה הזו מייצרת שפה ברורה המפגישה בין האסטרטגיה לתהליך, דרכה תוכלו להגיע לתיקוף ובהירות ההחלטה לפני היציאה לדרך, ליישור קו עם כל הנוגעים בדבר ולמעורבות המייצרת עבודה אפקטיבית.

🔹
התחלו עם ה’למה’ וה’מה’

וודאו כי אתם בכיוון הנכון לפני שההחלטות האסטרטגיות יורדות לביצוע.
לכו לאט כדי ללכת מהר

שתפו את הצוות ביצירת פתרונות ולא רק בהחלטות.
התמקדו בביצוע

אל תשארו בהצהרות. זכרו כי בעולם הדינמי היום – השינוי הוא הקבוע.

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן